HTML

HTML

> Etarget

Mercedes Vélemény

Oldalunk a Mercedes- Benz típusú személygépjárművek véleményezésével foglalkozik! Összegyűjtünk autósok véleményét és azokat tesszük közzé, kinek milyen tapasztalata volt a használat folyamán! Negatív és pozitív!

Friss topikok

  • gugyula: keresek szerelőt 280 SEL 1983-as autómhoz Keszthely közelében, gyulagulyas0@gmail.com (2019.12.12. 10:27) Mercedes w126 500SE
  • mint87: szevasztok van egy e190 mercim eladó 1989 2,0 benzines autómata eledó karbi hibás 06702627333 (2013.04.18. 16:31) Mercedes w126 300SEL
  • Mecsó: A Jockey merci a Dallasból vált világhírűvé! Mivel az olajmágnások a filmben azzal jártak, így az ... (2012.03.06. 08:16) Mercedes w126 300 SDL TURBÓ

HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Leírás

Oldalunk a Mercedes- Benz típusú személygépjárművek véleményezésével foglalkozik! Összegyűjtünk autósok véleményét és azokat tesszük közzé, kinek milyen tapasztalata volt a használat folyamán! Negatív és pozitív!

Hirdetés

Etarget

Birodalmi hintó

2012.05.08. 09:52 - autodoki

Címkék: w124td birodalmi hintó w124300td

Ki tudja hányadik tulaja vagyok, de piszok jó ez az autó. Itt-ott ki lett javítva a fényezés, de semmi komolyabb rohadás vagy ilyesmi. Imádok vele lassan menni, minden buszt kiengedni magam elé és minden gyalogost átengedni a zebrán. Fura érzés, de hihetetlenül megnyugtató autó. Ha odalépek neki, akár kettőt is visszavált (automata) és a fordulatot rendszerint a nyomatékcsúcsra ejti vissza. Olyat tolt rajtam az első padlógáznál, hogy levettem a gázról a lábam meglepődöttségemben. Nyomatékcsúcs: 273 Nm 2400RPM-nél. A csomagtere katalógus szerint 890 liter. Lehajtott hátsó ülések nélkül. Egyszerűen imádom azokat a frappáns megoldásokat, amit ebbe az autóba belezsúfoltak a stuttgartiak.
A felszereltségről: kétzónás klíma, ülésfűtés (bőrös a drága), elektromosan állítható ülések, tempomat, ABS, elektromos ablakok, elektromos tükör, motoros csomagtérajtó, szervokormány, poroltó (bár cserére szorul), vezetőoldali légzsák, elöl-hátul külön ablakmosó tartály, központi zár, elektromos antenna, stb. Egy mai autó sem nyújt olyan kényelmet, mint ezek a Mercik, ezt bizton állíthatom.

update1:

Semmi változás, egyre jobban hozzám nő az autó. Mindennapi használatban van, persze pöccröff...

update 3:

A hengerfej felújítás után olyan szép öreg turbódízel Merci hangja lett az autónak, hogy sírva fakadok ha beindítom...
Félreértés ne essék, a mai modern turbódízelekhez szokott fülnek ez elég kattogós, de fordulaton eltűnnek ezek a hangok.

Hibalista

- halovány műszerfalvilágítás -> csere
- izzítórelé -> csere (bontott, 9000 HUF)
- izzócserék
- olajcsere (8 liter 10W-40 kell bele 10ezrenként), olajszűrő, üzemanyagszűrő, levegőszűrő - ezzel rendszeresen számolni kell
- Jótanács: csak neves, jó minőségű olajat kapjon. Én Mobilt használok. Olajfogyasztás ~1-2l / 10000km
-
- update1:
-
- olajnyomásgomba 8000 HUF
- gumik - ezzel is rendszeresen számolni kell
- fékolajcsere (1l DOT4, ~2000 HUF)
- üzemanyagszint-jeladó szétszedése és kitisztítása
- biztosítékok cseréje (~300 HUF)
- minden, amit a rendőr elkérhet közúti ellenőrzéskor (~5000 HUF)
-
- update2:
-
- Én hüle. A váltó világitását akartam megjavitani (nevezetesen egy izzót kellett volna kicserélni), valami vezetékeket rövidre zártam, erre kiment az egész középkonzolon a világitás. Ezt is önállóan akartam orvosolni, szétszedés-összerakás -> összekevertem a vákuumos világitásszabályozó csöveit.
- Márkaszerviz rendberakta a vákuumcsöveket, egy kalap alatt a hátsó ülések mechanikáját (lehajthatóság) is megjavíttattam. 13000 Ft
- Nemsoká viszem villamosságishoz is. Én hozzá nem nyúlok.
- Mint kiderült, (hozzáértő szerelő szerint) nem a turbó eszegeti az olajat, hanem a szelepszár szimmeringek engedik át. Hja kérem, 20 lesz az autó...
- váltó vákuumrendszere beállítva ->8000Ft
- új izzitókábel kellene lassan (gyári 27000 Ft) -> ezt egyelőre jegeltem
- akksicsere plusz karosszéria szintén jegelve egyelőre
-
- update 3
-
-
- munkafolyadékok cseréje 50000 HUF
- - hűtővíz
- - automataváltó folyadék plusz szűrő plusz tömítés (7 liter)
- - szervó (ez mozgatja a hátsó szintszabályozót is)
- - hidraulika (a differenciálmű működéséért felelős)
- - differenciálmű
- - teljes fékolaj csere
- - az árban még benne foglaltatott 2 alsó gömbfej csere az első futóműben (kezesebb lett az autó)
-
- hengerfejfelújítás
- 105.000, ebből anyagár 80.000
- - hengerfej síkolás
- - szívó és kipufogó oldali tömítések, hengerfej tömítés
- - szelepszár szimeringek
- - vezérműlánc
- - porlasztócsúcsok tisztítása (!!no csere!!)
-
- Ezektől érezhető teljesítményjavulás következett be, továbbá az olajfogyasztás mérséklődését várom.
-
- Vezetőoldali elektromos ülésállítás panelját - annak elenére hogy megfogadtam hogy nem nyúlok az autó elektromos rendszeréhez - saját kezűleg javítottam meg. Amikor szétszedtem, darabjaira esett, de sikerült összelegózni. Mindenféle hajlított rézérintkezők, kis rugók, kis fémgolyók illetve a műanyag kapcsolók...döbbenetes volt, viszont az összerakás óriási sikerélményt adott.

A bejegyzés trackback címe:

https://mercedesvelemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr664495647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása